Boosting Business

NEWS

 

Tilmeld vores nyhedsbrev

 


 


 

WORKS

2012-08-01 21:43:24 | Kategori: Markedsføring

nyhedsbrev newsletter bedre nyhedsbreve tjen penge på dit nyhedsbrev online marketing sociale medier online markedsføring

TRYK SEND!
- og vækst din virksomhed med nyhedsbrevet


Nyhedsbreve bliver efterhånden (helt fejlagtigt) opfattet som gammeldags, og nogle vil måske prøve at fortælle dig, at mulighederne næsten er uddøde.
De sociale medier og mobile marketing har indtaget en klar førsteplads om netbrugerens opmærksomhed. Men det betyder ikke, at nyhedsbrevet er afgået ved døden - tværtimod.
I virkeligheden, med et stærkt indhold, er nyhedsbrevet mere kraftfuld end nogensinde takket være de sociale medier. Fordi det flytter samtalen om din virksomhed eller informationer om dit produkt til en mere personlig sfære - inboksen!

E-mail giver dig en direkte linje for kommunikation med henblik på salg - hvilket er grunden til, at de mest kyndige online marketingfolk stædigt vedholder nyhedsbrevet.

Opbyg tillid

Ud over at skaffe fristende indhold til nyhedsbrevet, er der flere muligheder for at give vores budskaber en "killer-effekt".

Husk, at ​​enhver nyhedsbrevudsendelse afhænger af et spændende indhold.
De fleste nyhedsbreve er pitchfests (udelukkende salg), hvilket gør dem uinteressante og giver kortvarige abonnenter. Sørg for, at dit er pænt fyldt med links, så læserne fristes til at åbne alt, hvad du sender.

Hvis du ikke opbygger tillid og troværdighed via et godt indhold, vil du opleve at det bliver en umulig kamp for at holde på læserne. Men der er et par praktiske ting, du kan gøre for at komme rigtigt godt fra start ...

1: Tydelig tilmelding på hjemmesiden og Facebook
Sørg for, at tilmelding til dit nyhedsbrev er tydeligt på alle siderne på hjemmesiden. Det er jo de færreste besøgende som reelt lander på din forside første gang.
Ved fx Googlesøgning, ender man på den side som indeholder de søgeord man har brugt.
På Facebook er det muligt at knytte dine tilhængere tættere til virksomheden via nyhedsbrevet. Frist med halve historier og lad dem tilmelde sig nyhedsbrevet for at få det hele, vindere som udtrækkes via nyhedsbrevet, særtilbud til abonnenter mv.

2: Frist eventuelle tvivlere
Med et gratis eksempel på et tidligere nyhedsbrev, og gerne flere, bliver mange fristet til at abonnere. Hvis du altså vel at mærke har skrevet det godt og indbydende.

3: Sørg for at benytte gode overskrifer, korte og fristende
Skriv ikke for lange artikler i dit nyhedsbrev, men læg op til et spændende klimaks ved klik på overskriften og/eller et billede, så man kan læse mere eller købe på hjemmesiden.


4: Prioritér dine budskaber og varer
Navngiv mailen spændende, provokerende eller fristende - og sørg for Guds skyld for at placere din "bestseller" øverst. Læseren skal ikke søge efter fristelsen, men have tilbuddet eller tophistorien serveret på et sølvfad så snart de markerer nyhedsbrevet i indbakken. Så de tvinges til på vej mod "delete-knappen" at standse op og reflektere over dit tilbud eller overskrift.

5: Husk den gode historie
De bedste nyheder er dem som fortælles godt. Selv den mindste nyhed kan forklædes via et levende og fyldigt sprog. Et samarbejde med en tekstforfatter eller journalist er bestemt at anbefale og kan hurtigt skabe en god effekt.

6: A.I.D.A.-modellen

A
TTENTION (tiltræk opmærksomheden)
Sørg for at "larme" i navngivning af nyhedsbrevet, i overskrifter og billeder

INTEREST (væk interessen)
Frist med gode priser, sensation (kun få eksemplarer, sidste chance ...)

D
ESIRE (skab behovet)
Se den her (klik), Køb den nu! (klik) ...

ACTION (sælg)
Link direkte til køb, kontakt, tilmeld

 


2012-08-13 09:39:11 | Carsten Rosenberg Sørensen

Hej... Skal snart have oprettet en hjemmeside... Hav en dejlig dag... :-)

Navn: *

E-mail: *

( bliver ikke vist )

Hjemmeside:

( husk http:// )

Kommentar: *

Følg med i dette indlæg via RSS eller ATOM